Няколко стратегически съвета, за по голяма продуктивност

Ето няколко съвета, които ще ви направят по идеини. Благодарение на тях, ще превърнете работата си в игра, а съответно при повече забавление, мозъкът е доста по-продуктивен. Всичките тези идеи са заимствани от учебници по PR и реклама. Благодарение на тях, служителите в големите рекламни агенции, успяват да създадат проектите си.

1.Брейнсторминг

Авторът на този метод е Алекс Осбърн. Група от хора активно предлага различни идеи, участниците в групата се опитват да ги развият, да определят техните недостатъци и преимущества. Това е полезно защото, така осен, че развивате вашите идеи, допълвате и чуждите.

2.„Менталните карти“

Разработен е от Тони Бюзен. В своята теория той се опира на това, че творческият процес е свързан с паметта на човек. Той предлага в центъра на лист хартия да се напише ключово понятие, а всички асоциации, които трябва да се запомнят, да се пишат на клонове, произлизащи от главната дума. Идеите може също така да се рисуват. Създаването на такива карти помагат да се измислят нови асоциации, а образът на картата ще помогне по-лесно да бъдат запомнени.

 3.Морфологически анализ

Разработен е от Фриц Цвики и се състои в това, че изследваният обект се разбива на компоненти, тоест се разделяте проекта на малки парчета. След това се променят и се пробват да бъдат събрани отново, като пъзел. Ефектът е съвсем нов обект.

4.Разшифрирането

 За целта трябва да вземете неразбираем надпис на чужд език, например йероглифи. В главата на човека, разгадаващ надписа, в този момент могат да се зародят най-различни асоциации.

5.Всичко в торбата

При този метод трябва да се записват абсолютно всички идеи, било то в тетрадка или в телефона. И при всеки възможен случай да се връщате към тях.