Instagram е популярно приложение, което също е засегнато от невероятния успех на ТikTok в световен мащаб. Именно заради това вече се увеличиха инвестициите в Instagram Reels платформата, която също предлага удобен начин за споделяне на кратки видео клипове.
Едва ли е изненадващо, че Facebook искат да утвърдят Reels като по-атрактивна услуга, която може да открадне много от потребителите на TikTok. Вече се работи активно за постигането на тази цел.
Компанията е силно амбицирана от възможността да увеличи аудиторията на Instagram Reels за сметка на своя конкурент. Обсъжданите методи за постигането на тази цел включват и предоставянето на директна финансова подкрепа за авторите на съдържание, които се радват на голяма популярност в TikTok.
Oказва се, че Instagram вече са се свързали и разговарят с най-гледаните потребители в приложението с идеята да спечелят вниманието им. В някои случаи оказаната финансова помощ достига до „стотици хиляди долари“, съобщава BusinessInsider.
Имената на потребителите, с които Instagram са опитали да се свържат не са известни, като комуникацията между тях е имала „дискретен“ характер“. Тепърва ще разбираме за този проект и как Facebook ще опитат да се възползват от популярността на формата за споделяне на кратки видео клипове.
Въпреки приликите между приложението на ByteDance и Instagram e факт, че има една съществена разлика между заглавията. Instagram Reels предлага възможност за снимане на клипове с продължителност от едва 15 секунди, за разлика от 60 секунди при TikTok.
На този етап Reels не е достъпнно за всички потребители, а може да се използва само в някои страни. Със сигурност това ограничение ще бъде премахнато, когато Facebook наемат някои от знаменитостите в TikTok и позволяват на повече хора да използват приложението в своето ежедневие.
При всички положения очертаващия се конфликт между Facebook и TikTok ще се развива в контекста на търговските отношения между САЩ и Китай.
Oще от Digtial: Как да направим 5000 последователя в Instagram